برخی اقدامات انجام شده در بخش اطلاع رسانی و ارتباطات
| تاریخ ارسال: 1399/9/19 |
با شیوع کرونا و لزوم بحث پشتیبانی، پاسخگویی و راهنمایی سامانههای آموزش الکترونیک دانشگاه، شماره تلفنهایی با امکانات ویژه به مرکز پشتیبانی سامانههای الکترونیک دانشگاه تخصیص یافت. همچنین با پیگیریهای انجام شده امکان دایورت تلفنهای دفاتر معاونین دانشگاه در ایام تعطیلی و دورکاری فراهم شده است.
از فروردین ماه سال جاری تا آذر ماه، ۱ میلیون و ۱۶۵ هزار پیامک اطلاعرسانی، ارسال شده و این در حالیست که در کل سال قبل حدود ۷۰۰ هزار پیامک ارسال گردیده، همچنین ارسال ایمیلهای اطلاع رسانی گروهی در حجم بسیار وسیعی توسط مرکز صورت گرفته است. این مهم به دلیل لزوم انجام اطلاعرسانیهای سریعتر و دقیقتر به کاربران محترم دانشگاه در شرایط فعلی است.