با شماره ۵۵۵۵ تماس بگیرید و موضوع را به اطلاع اپراتور امور مشترکین برسانید.اپراتور در پورتال آموزشی،اطلاعات شخصی دانشجو را بررسی میکند.اگر اطلاعات ناقص بود به دانشجو اطلاع داده میشود تا نسبت به تصحیح اطلاعات خود از طریق اداره کل آموزش(دانشجویان مقطع کارشناسی) یا اداره تحصیلات تکمیلی (دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دکترا( اقدام نموده و پس از رفع نقص، ایمیل خود را ایجاد نمایند. درصورت کامل بودن اطلاعات شخصی دانشجو، اپراتور به کارشناس پورتال آموزشی اطلاع میدهد تا کارشناس مربوطه مشکل را بررسی نموده و مشکل احتمالی مرتفع گردد.چرا ایمیل من غیر فعال شده است؟
با شماره ۵۵۵۵ تماس بگیرید و موضوع را به اطلاع اپراتور امور مشترکین برسانید .عوامل غیرفعال شدن ایمیل توسط اپراتور بررسی و درصورت نبود مشکل، ایمیل فعال میشود.کاربر میبایست با مسئول شبکه دانشکده یا واحد خود تماس بگیرد. واحدهایی که مسئول شبکه ندارند با امور مشترکین(۵۵۵۵) تماس میگیرند و اپراتور امور مشترکین به کارشناس مرکز فناوری اطلاعات، اطلاع میدهد تا موضوع پیگیری شود.چگونه میتوام ایمیل دانشگاهی خود را تغییر دهم؟