پیرو شرایط بوجود آمده برای پیشبرد فعالیتهای دانشگاه از سوی دیگر، برگزاری جلسات، دفاعیه ها و غیره اجتناب ناپذیرخواهد بود، و از این رو مرکز فناوری اطاعات و ارتباطات در راستای ارائه برگزاری جلسات غیرحضوری، سامانه ویدئو کنفرانس https://meetings.aut.ac.ir را راه اندازی نموده است. باتوجه به اینکه امکان تعریف سطوح دسترسی مختلف در این سامانه وجود دارد، فرآیند استفاده از سامانه به صورت زیر خواهد بود.
- مرکز فناوری اطلاعات برای تمام واحدها و دانشکدههایی که اعلام آمادگی کنند، یک کاربر به عنوان مدیر سیستم (در سطح واحد یا دانشکده ) ایجاد خواهد کرد.
- آموزشهای لازم به صورت برگزاری ویدئو کنفرانس و فایل آموزشی به مدیر سیستم معرفی شده توسط واحد متقاضی ارائه خواهد شد.
- تعریف و ایجاد و مدیریت برگزاری جلسات توسط مدیر سیستم هر واحد صورت میگیرد.
- مدیریت کارشناسان پشتیبانی توسط واحد آموزشهای الکترونیکی و آزاد دانشگاه انجام خواهد شد.
دفعات مشاهده: 10087 بار |
دفعات چاپ: 199 بار |
دفعات ارسال به دیگران: 0 بار |
0 نظر