موافقت‌نامه دریافت نام‌کاربری/شناسه پست الکترونیکی

 | تاریخ ارسال: 1401/6/13 | 
اینجانب با پذیرفتن شرایط ذیل، درخواست صدور اکانت کاربری از مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه دارم:

۱-هرکاربر دانشگاه صرفا فقط مجاز به دارا بودن یک اکانت است. داشتن اکانت دوم غیرممکن است.
تبصره : درصورت مشاهده بعد از اخطار اول که به هردوحساب کاربری ارسال می‌گردد، بعد از یک ماه از زمان ارسال اخطار، به صورت تصادفی حساب کاربری اضافی حذف و فقط یک حساب باقی می‌ماند و کاربر حق اعتراض ندارد.
۲-پست الکترونیکی دانشگاه برای استفاده در جهت مقاصد علمی و اهداف تعریف شده دانشگاه صادر می‌گردد و از آن نمی‌توان استفاده تجاری و غیرمرتبط با اهداف دانشگاه داشت.
۳-مسئولیت کلیه ایمیل‌های ارسالی از حساب کاربری به عهده کاربر است در صورت دسترسی غیر مجاز افراد به حساب کاربری، رفع مسئولیت از صاحب حساب نمی‌شود.
۴-مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات تمام سعی خود را برای ارائه یک سرویس مطمین و امن انجام می‌دهد ولی مسوولیت نگهداری و محافظت از کلمه عبور بر عهده کاربر است. هر زمان که مرکز احساس کند که حساب کاربری کاربر به هر نحوی هک شده است، بدون اطلاع قبلی حساب کاربری کاربر بسته می‌شود و تمامی مسوولیت سو استفاده از حساب کاربری به عهده کاربر است. کاربر جهت فعالسازی مجدد حساب کاربری باید طبق روال اداری و ارایه توضیحات اقدام کند.
۵-مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات در مورد بازیابی هر گونه اطلاعات حساب کاربری که به علت بی توجهی و یا اهمال کاربر از دست رفته باشد مسئولیتی ندارد.
۶-ارسال هرزنامه (Spam )از ایمیل دانشگاه ممنوع است. در صورت مشاهده گزارش Spam درمرحله اول، اخطار به پست الکترونیکی کاربر ارسال می‌گردد. در صورتی که ۴۸ ساعت بعد از ارسال اخطار، مشکل ارسال Spam  رفع نگردد حساب کاربری کاربر، به صورت یک طرفه می‌شود و ارسال رایانه از حساب کاربری غیرفعال می‌شود.
در صورت تکرار این موضوع حساب کاربری برای مدت ۳۰ روز یک طرفه خواهد شد و ارسال رایانامه از حساب کاربری مسدود خواهد شد.
۷-محدودیت فضای پست الکترونیکی کاربران با توجه به مصوبه‌های موجود اعمال می‌گردد.
۸- تغییر در محدودیت های اعمال شده روی ظرفیت‌های موجود، امکان پذیر نمی‌باشد.
۹-تعریف حساب کاربری بدون محدودیت ارسال و حجم میسر نمی‌باشد .
۱۰-هرگونه تلاش برای دسترسی غیرمجاز به کلمه عبور و یا شکستن رمز‌های کاربران غیرقانونی بوده و قابل پیگیری حقوقی می‌باشد.
۱۱-استفاده نادرست از امکانات الکترونیکی، نرم افزاری، برنامه نویسی با مقاصد بدخواهانه و جهت اختلال در سیستم دانشگاه غیرقانونی بوده و قابل پیگیری حقوقی می‌باشد.
۱۲-عرضه و یا اجرای برنامه با مقاصد بدخواهانه و اخلال در سیستم دانشگاه، سرقت نرم‌افزاری و غیرمجاز از اطلاعات شخصی کاربران وهرگونه ایجاد مزاحمت و صدور اطلاعیه های غیرواقعی برای کاربران از بستر پست الکترونیکی -غیرمجاز بوده و قابل پیگرد حقوقی می‌باشد.
۱۳-تمامی کاربران مسئول فعالیت‌های خود هستند حتی اگر محدودیت خاصی از طرف مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات برای آنها قرار داده نشده باشد.
۱۴-در مواردی که کاربر اقدام به ارسال هرزنامه، ارسال رایانامه گروهی بدون مجوز، استفاده از حساب کاربری برای تبلیغات، استفاده از حساب کاربری به منظور صدمه زدن به سرویس‌های دانشگاه و یا ایجاد مزاحمت برای دیگران کند مرکز مختار می‌باشد حساب کاربری فرد را مسدود کند.
۱۵-جهت جلوگیری از سواستفاده‌های الکترونیکی کاربرانی که در مدت زمان بیش از یک سال در سامانه لاگین نکرده باشند اکانت آنها غیرفعال خواهد شد و حق هیچ گونه اعتراضی ندارند.
۱۶-کلیه کاربران دانشگاه ملزم به رعایت سایرقوانین ابلاغی دانشگاه و قوانین بالادستی کشوری هستند.
۱۷- تخطی از موارد اعلام شده و یا انجام موارد غیرقانونی دیگر، باعث مسدود شدن حساب کاربری به صورت دائم ویا موقت می‌شود.
۱۸-تمامی کاربران ملزم به تبعیت از قوانین جمهوری اسلامی ایران درج شده در وبسایت ستاد ساماندهی پایگاههای اینترنتی ایرانی هستند. هرگونه تخطی از مفاد ذکر شده در قوانین جرایم رایانه‌ای منجر به غیرفعال شدن اکانت کاربری خواهد شد.
۱۹- هر زمان که مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه بر اساس شناخت خود متوجه انجام کار غیرقانونی توسط ایمیل و اکانت کاربری گردد، این اجازه را دارد که حساب کاربری فرد را مسدود یا حذف کند.
۲۰- در دریافت شناسه کاربری دقت شود چون امکان تغییر نام کاربری، بعد از گرفتن شناسه دائم وجود ندارد.

با قبول تمام شرایط  و موارد اعلام شده بالا، کلیه مسوولیتهای مرتبط را می پذیرم.



CAPTCHA
دفعات مشاهده: 5780 بار   |   دفعات چاپ: 81 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر